Rešenja

Glavne oblasti angažovanja Market Analytics:

Sektorske analize

Najbolji način da saznate ključne informacije za pokretanje i/ili razvoj biznisa jeste pouzdana i ažurna analiza tržišta. Kvalitet poslovnih odluka koje donosite direktno zavisi od kvaliteta i kvantiteta informacija kojima raspolažete.

Prikupljanje primarnih i sekundarnih podataka i njihova selektivna kvantitativna analiza vrši se od strane naših stručnjaka sa višegodišnjim iskustvom u poslovima obrade podataka.

Na osnovu Sektorskih analiza, klijent je u mogućnosti da realno sagleda i prati potencijal tržišta, trendove kretanja sektora, uticaj konkurentskih firmi

Poslovne baze podataka/ marketinške liste

Targetiranje potencijalnih B2B partnera i klijenata predstavlja osnov Vašeg budućeg rasta i razvoja kako postojećeg biznisa, tako i otvaranja novih tržišta i biznisa (new business development).

Naše baze podataka se zasnivaju na deset kriterijuma ključnih za Vašu dalju analizu i direktno kontaktiranje potencijalnih partnera. Prikupljeni podaci se pre slanja klijentu manuelno proveravaju od strane našeg kontakt centra, što obezbeđuje veoma visok procenat tačnosti i ažurnosti.

Marketinška on-line rešenja

  • Izrada, održavanje i administriranje Facebook, Instagram i Linkedin naloga
  • Izrada, održavanje i administriranje Youtube kanala
  • Izrada, održavanje kompanijskih internet prezentacija
  • Izrada i slanje e-newslettera
  • Mesečno izveštavanje i tumačenje (na osnovu Google analitike)
  • Priprema i sprovođenje on-line kampanja: Google, Facebook, Httpool, native advertajzing…

Najbolji način da saznate ključne informacije za pokretanje i/ili razvoj biznisa jeste pouzdana i ažurna analiza tržišta. Kvalitet poslovnih odluka koje donosite direktno zavisi od kvaliteta i kvantiteta informacija kojima raspolažete.

Prikupljanje primarnih i sekundarnih podataka i njihova selektivna kvantitativna analiza vrši se od strane naših stručnjaka sa višegodišnjim iskustvom u poslovima obrade podataka.

Na osnovu Sektorskih analiza, klijent je u mogućnosti da realno sagleda i prati potencijal tržišta, trendove kretanja sektora, uticaj konkurentskih firmi

Targetiranje potencijalnih B2B partnera i klijenata predstavlja osnov Vašeg budućeg rasta i razvoja kako postojećeg biznisa, tako i otvaranja novih tržišta i biznisa (new business development).

Naše baze podataka se zasnivaju na deset kriterijuma ključnih za Vašu dalju analizu i direktno kontaktiranje potencijalnih partnera. Prikupljeni podaci se pre slanja klijentu manuelno proveravaju od strane našeg kontakt centra, što obezbeđuje veoma visok procenat tačnosti i ažurnosti.

  • Izrada, održavanje i administriranje Facebook, Instagram i Linkedin naloga
  • Izrada, održavanje i administriranje Youtube kanala
  • Izrada, održavanje kompanijskih internet prezentacija
  • Izrada i slanje e-newslettera
  • Mesečno izveštavanje i tumačenje (na osnovu Google analitike)
  • Priprema i sprovođenje on-line kampanja: Google, Facebook, Httpool, native advertajzing…