O nama

Market Analytics je osnovan 2016. godine u Beogradu. Agencija se bavi istraživanjem tržišta i kreiranjem B2B poslovnih rešenja prilagođenim potrebama klijenata.

Market Analytics tim čine profesionalci sa višegodišnjim iskustvom u poslovima upravljanja rizicima, istraživanju i analizi tržišta i kreiranju marketinških rešenja. Metodologija je razvijena u skladu sa specifičnostima lokalnog tržišta i raznovrsnim zahtevima krajnjih klijenata.

Od svog osnivanja, Market Analytics se u poslovanju rukovodi sledećim principima:

Prikupljanjem relevantnih podataka iz više različitih izvora, njihovim ukrštanjem i dodatnim proveravanjem, obezbeđuje se kvalitet i tačnost informacija i analiza. S obzirom da se rizik nikada ne može eliminisati u potpunosti, pouzdane informacije upravo smanjuju rizik prilikom donošenja poslovnih odluka u svakodnevnom poslovanju.

Svaka analiza pripremljena je u skladu sa specifičnostima privrednog sektora i konkretnog biznisa čime se obezbeđuje neophodan obim relevantnih informacija i povećava efikasnost procesa donošenje ključnih odluka.

Imajuću u vidu promenljivost pojedinačnih sektora i uticaj brojnih faktora (ne samo poslovnih), prikupljanje i ažuriranje podataka na mesečnom nivou predstavlja neophodnost čime smo se upravljali od samog početka.